PokerStars homepage
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Non English Posts In The Forum

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meu nome é Antonio, sou do Brasil. Minha historia no poker começou uns uns 13 anos. Era com 12 anos de idade e aprendi com um amigo Porker de 5 Cartas, no primeiro momento adorei o jogo e fui procurar saber mais. Aprenda sozinho o texas hold'em até jogos online. Depois tentei ensinar varias pessoas, apostando feijõezinhos. Quando comecei a trabalhar e pude apostar dinheiro, jogávamos em grupos de 6 a 9 amigos cada uns apostava 10 a 50 reais, o vencedor levava tudo. Logo fiz a minha conta no PS, depositei e comecei a jogar. Mas a primeira vez que joguei em casas de poker, foi muito legal Entrei em um torneio aqui na minha cidade e fiquei durante 5 horas (fiquei muito feliz pelo tempo, por ter sido a minha primeira vez com pessoas reais), sai em uma mão onde estava Short Stack, eu com um AJ, no flop fiz um par de J e dei all in, apenas uma pessoa pagou. Ele estava com J5, estava ganhando no flop mas no river virou um 5, que foi minha saida do torneio.

Comment

• tonhaobreda
      Please see the opening post
      HERE.
      Please make all posts in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)
      Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

• Je joue au poker depuis 2008.
        Je joue habituellement à des jeux d'argent avec les plus petites mises, mais pour le moment, cela semble être difficile, surtout quand je reçois TILT.
        Mon objectif est de minimiser l'inclinaison et la constitution d'une bankroll et de jouer sur les enjeux LOW.

Comment

• Zegatien009

Please see the opening post HERE. Please make all posts in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)

Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

• Man patinka pokeris,turi strategija ir žaidi pagal ją,stebi kitus žaidėjus.

Comment

• BTV17091990

HERE.
              Please make all posts in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)
              Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

• Het is moeilijk en wanner je denkt te winnen verlies je en als je denkt dat je niks hebt win je

Comment

• gideon460

Please see the opening post HERE.Please make all posts in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)

Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

1. Koristi se za igranje online pokera prije nekoliko godina
                    2. To je zabavna igra, ali može biti prilično zahtjevna

Comment

• posa27

Please see the opening post HERE. Please make all posts in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)

Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

• Muito bom pretendo.ler tudo

Comment

• asderf45

Please see the opening post HERE.Please make all posts in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)

Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

• It seems to me that if the platinum tournament holdem and Omaha are held, it can keep all the tastes intact. Thanks

Comment

• houtan888

HERE.
                              Please make all posts and titles in English. Non English posts will be removed from the forum.

Good luck at the tables.

John (JWK24)
                              Super-Moderator

6 Time Bracelet Winner

Comment

• It seems to me that if the platinum tournament holdem and Omaha are held, it can keep all the tastes intact. Thanks

Comment

Working...
                                X

X Cookies Information

We have placed cookies on your computer to improve your experience on our website. You can change your cookie settings at any time. Otherwise, we'll assume you're OK to continue.